Montér.no søker E-Commerce Manager

Optimera, Norges største aktør innen salg og distribusjon av byggevarer, trelast og interiør, skal styrke sin digitale tilstedeværelse og søker nå en E-commerce Manager for Monter.no. Montér er Optimeras byggevarekjede rettet mot forbrukermarkedet, og Montér.no vår nettbutikk og primære digitale kanal. 

Som vår E-Commerce Manager vil du være ansvarlig for å kjenne til alle aspekter for å lykkes kommersielt innen netthandel. Vi ser etter deg som er vant til å jobbe med salgsstrategier og merchandising, og som er genuint opptatt av kundereisen – på tvers av kanaler. Erfaring fra og god kjennskap til omnikanalarbeid er viktig for å lykkes i rollen. Du er faglig sterk og har kommersiell erfaring fra større e-commerce plattformer, og du vet hvilke muligheter og utfordringer som ligger i dem. Du ser muligheter og innovasjoner, og evner samtidig å tilnærme deg dem. Det er en selvfølge for deg at utvikling av løsninger og brukergrensesnitt er basert på analyse og kundeinnsikt.

Les mer om vår satsing og les intervju med Kommersiell direktør her. 

Viktigste arbeidsoppgaver:

  • Drifte og utvikle monter.no i samarbeid med IT og resten av kommersiell avdeling
  • Rapportere og levere på besluttede KPI’er, deriblant omsetningsvekst
  • Drifte og optimalisere eksisterende plattform og tilhørende prosesser, samt fortløpende vurdere mulighet for forbedring og utvikling av ny funksjonalitet og innhold på monter.no
  • Analysere og optimalisere kundereisen og implementere funksjonalitet
  • Sette retning og prioritere front end-utvikling, samt bidra i prioritering av back end-utvikling.
  • Bruke Google Analytics og andre verktøy for optimalisering av kundereisen 

Vi ser etter en person som har erfaring fra netthandel og god teknisk innsikt. Du jobber strukturert og kan prioritere oppgaver basert på hva som vil bidra til oppnåelse av våre målsetninger.  Du har god forståelse for markedsføring og retail, og trigges av hvilke muligheter som ligger for netthandel hos Montér og byggvarehandelen generelt.

Hos oss blir du blir en del av en markedsavdeling med motiverte medarbeidere og godt og uformelt arbeidsmiljø hvor arbeidsoppgavene er utfordrende og varierte. Din rolle vil sette tydelige spor i arbeidet med å sette planer ut i livet og du vil få stor påvirkningskraft. Ellers har vi meget gode pensjons- og personalforsikringer og lønn etter avtale. Vi holder til i moderne lokaler på Haugenstua i Oslo med egen kantine, garderobefasiliteter og parkeringsplasser inkl. el-bilparkering.

 

 

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Christelle Haug eller Martine Holen
Kontaktpersoner:

Christelle Haug

Rådgiver

99 36 74 92

christelle@teft.no
linkedin icon

Martine Holen

Prosjektleder og innholdsprodusent

452 99 838

martine@teft.no
linkedin icon