Mester Grønn søker forretningsutvikler digitalt salg & omnikanal

Liker du å jobbe på tvers av fag og avdelinger med forretningsutvikling av digitale løsninger og tjenester? 

Vi søker nå en forretningsutvikler som skal jobbe med å forbedre vår verdikjede og sørge for at våre kunder får den beste handleopplevelsen, uansett kontaktpunkt. Stillingen er nyopprettet, du blir vår fremste pådriver for digital utvikling og en svært viktig brikke for at vi skal nå våre strategiske mål. Les mer i vårt intervju med markedsdirektør i Mester Grønn, Hege Hildeng.

En sentral oppgave blir å studere dagens løsning i et kundeperspektiv. Ved hjelp av data fra de digitale plattformene og kundeundersøkelser kommer du med forslag til forbedringer og prosjekter. Du får ansvaret for å optimalisere prosesser og rutiner i verdikjeden for økt digitalt salg, økt effektivitet og lønnsomhet, alt dette i tett samarbeid med både interne og eksterne samarbeidspartnere. Du blir også ansvarlig for at vi utnytter alle funksjoner og moduler på vår digitale plattform optimalt, samt sørge for for videre utvikling.

Som en del av rollen vil du også følge opp kundemålinger og brukerundersøkelser med tiltak for å bedre kundeopplevelsen, samt tilrettelegge og levere innsikt og analyser som sikrer at optimaliserer salg og kommunikasjon i digitale kanaler.

Hvem ser vi etter?

Vi ser etter deg som er nytenkende, kan ny teknologi og forstår kombinasjonen teknologi og forretningsforståelse. Du evner å ta idé og konsept fra skissebrettet ut i forretningen og pilotere i markedet, samt få fullført prosjektet og implementere det som en standardprosess. Å bygge sterke relasjoner blir avgjørende og du er god til å drive prosjekter og prosjektdeltagere fremover gjennom strukturerte planer, gode samarbeidsevner og effektive prosesser. Samtidig er det viktig at du er selvgående, har analytiske evner og forstår verdien av datadrevet arbeidsmetodikk.

Vi tror du har:

  • Høyere utdanning innen relevante fag, eksempelvis økonomi/markedsføring eller teknologi/informasjonsvitenskap/tjenestedesign
  • Arbeidserfaring fra relevante prosjekter er et pluss, gjerne innen konsept- og tjenesteutvikling, brukeropplevelser, digitaliserings- eller forbedringsprosjekter
  • Erfaring med salg og markedsføring på digitale plattformer (e-commerce/nettbutikk)
  • Erfaring med kundereiser og forbedring av kundeopplevelser i fysiske og digitale kanaler
  • God kjennskap til analyse- og konverteringsverktøy som f.eks Google Analytics, samt CRM og salgs/nettplattformer.

Vi kan tilby jobb i et selskap i vekst, hvor du får mye ansvar og mulighet til å påvirke. Hos oss er beslutningsveiene korte og vi ser raskt resultater av den jobben vi gjør.

 

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Anna Blom Rian eller Eivind Ruud Johnsen
Kontaktpersoner:

Anna Blom Rian

Rådgiver

900 73 999

anna@teft.no
linkedin icon

Eivind Ruud Johnsen

Partner og rådgiver

922 82 349

eivind@teft.no
linkedin icon