Mediacom søker Social Media Manager (engasjement)

Har du teft for sosiale medier og vil hjelpe kundene våre å skape verdier? På vegne av Mediacom leter vi etter en person som er initiativrik, kunnskapsrik og lærevillig til vårt team. Hos oss vil du få ansvar for annonsering i sosiale medier for noen av Norges sterkeste merkevarer. Det betyr at du må like å ha stort ansvar, jobbe raskt og effektivt, og være en som ser muligheter på vegne av kundene.

Du skal planlegge aktiviteter på vegne av våre kunder, gjennomføre, optimalisere og evaluere resultatene. Du må like å bruke tallene til å forklare hvordan en aktivitet har gitt resultater, både i sosiale medier alene, men spesielt sammen med andre mediekanaler og aktiviteter.

Du har selv ansvar for å strukturere arbeidsmengde og planlegge egen arbeidshverdag. Det vil være stor variasjon i de daglige utfordringer og få dager vil være helt lik den forrige. Det er med andre ord en fordel å like variasjon, men samtidig ha evne å holde orden og ha oversikt over mange ulike prosjekter samtidig.

Som Social Media Manager i MediaCom vil du være i direkte dialog med våre kunder. Det forventes at du både er proaktiv og lydhør for tilbakemeldinger i denne dialogen.

Hva vi forventer av deg:

Å jobbe med sosiale medier i MediaCom betyr at du blir en sentral del av et av våre kundeteam. Det er forventet av deg at du evner å se sosiale mediers rolle som en del av en helhetlig markedsføring, og at du aktivt jakter synergier med andre mediekanaler for å skape effekter.

Kvalifikasjoner: 

  • Høy kunnskap om digitale medier generelt og sosiale medier spesielt
  • Kunnskap om annonsering i sosiale medier
  • Fordel med erfaring fra Facebook Business Manager, Snapchat business manager, Linkedin og Twitter
  • God kompetanse i Excel og Powerpoint vil være en fordel

Personlige egenskaper

  • Du ser løsninger og er proaktiv
  • Du er nysgjerrig på våre kunders forretning
  • Du er strukturert og liker å planlegge
  • Du liker å ha mange baller i lufta samtidig
  • Du gjør det komplekse enkelt
  • Du har kommersiell teft og ser etter muligheter på våre kunders vegne
  • Du elsker å dele din kunnskap med de rundt deg
  • Du er analytisk og ser lett sammenhenger

Dette er et engasjement, med varighet på ca 4 mnd. Det vil være gode muligheter for forlengelse, for rette kandidat. Vi har behov for deg som kan starte raskt og oppfordrer deg derfor til å vise interesse snarest. Vi behandler søkere fortløpende. Har du øvrige spørsmål kan du ta kontakt med Camilla Bartnes i Teft.

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Camilla Bartnes

Kontaktpersoner:

Camilla Bartnes

Camilla Bartnes

linkedin icon

Rådgiver/prosjektleder

975 45 597

camilla@teft.no