KPMG søker webredaktør

Er du over gjennomsnittet opptatt av inspirerende innhold og gode brukeropplevelser på web? Vil du ha en sentral rolle i KPMGs innholdsavdeling og drive den videre utviklingen av KPMG.no. Til KPMG sin marked- og kommunikasjonsavdeling ser vi nå etter en operativ og strategisk webredaktør med en velutviklet kommunikasjon- og forretningsforståelse. Les mer om KPMG her

Vi søker etter en skrivefør og idérik webredaktør som skal forvalte vårt digitale innhold i tråd med vår strategi og forretningsmål. Du har et brennende engasjement for web, er glad i å skrive og har et øye for detaljer. Du vet hvor viktig godt innhold på digital flater er for å bygge merkevare og øke kjennskapen rundt KPMGs sine tjenester og fagområder. Rollen vil bli et sentralt bindeledd mellom de ulike avdelingene på huset og bidra til å øke trafikken, kvaliteten, lesetiden og konverteringene på web.

Du må ha en god penn og trives med å skrive da du i tillegg til det overordnede ansvaret for våre websider, også vil ha ansvaret for å produsere tekst og innhold. Du har kjennskap til inbound marketing, og vet hvordan du skaper en god kundereise på nett basert på segmentering, personalisering, analyse og optimalisering.

Vi søker en person som har god forståelse både for teknologi og forretning. Du klarer å se bruker- og kundebehov opp mot potensialet som ligger i den teknologien vi har, og du har evnen og interessen til å jobbe og konfigurere i verktøyene. Du er nysgjerrig på ny teknologi og følger med på trender og nye muligheter. Fra tidligere har du erfaring med å jobbe med CMS publiseringsverktøy.

Du vil tilhøre en avdeling i vekst, i et av landets ledende kompetansehus og hos oss blir du en del av et svært kompetent og integrert markeds- og kommunikasjonsteam. KPMG har et stort fagmiljø nasjonalt og globalt med mye innsikt og best practice som er spennende for oss som jobber med markedsføring. For nysgjerrige folk er KPMG et hav av kunnskap og erfaringer.

Vi ser for oss at du har følgende kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra operativt arbeid med et content management system (CMS) / publiseringsverktøy, gjerne Adobe CMS
  • Ha en god penn og gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig
  • Gjerne redaktørerfaring, men det er ikke et krav
  • Høy digital kompetanse, og erfaring med Google Analytics
  • God forståelse for hva som leder til en konvertering, og hvordan optimalisere kundereiser digitalt
  • Familiær med begreper som SEO, A/B test og marketing automation
  • Flytende norsk, både muntlig og skriftlig
  • God forretningsforståelse og gjerne erfaring med B2B

Vi har et godt faglig og sosialt arbeidsmiljø og er lokalisert sentralt på Majorstuen.

Spørsmål knyttet til stillingen rettes til Anna Blom Rian i Teft. Vi behandler søknader fortløpende og mottar gjerne din søknad snarest.

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Vibeke Moen eller Anna Blom Rian
Kontaktpersoner:

Vibeke Moen

Prosjektleder

976 25 431

vibeke@teft.no
linkedin icon

Anna Blom Rian

Rådgiver

900 73 999

anna@teft.no
linkedin icon