KPMG søker webredaktør

Er du over gjennomsnittet opptatt av inspirerende innhold og gode brukeropplevelser på web? Til KPMG sin marked- og kommunikasjonsavdeling ser vi nå etter en operativ og strategisk webredaktør med en velutviklet kommunikasjon- og forretningsforståelse. Du vil få en sentral rolle i å videreutvikle kpmg.no.

Vi søker etter en skrivefør og markedsorientert webredaktør som skal forvalte vårt digitale innhold i tråd med selskapets strategi og forretningsmål. Du vet hvor viktig godt innhold på digital flater er for å bygge merkevare og øke kjennskapen rundt KPMGs sine tjenester og fagområder. Du har kjennskap til Inbound Marketing, og vet hvordan du skaper gode kundereiser på nett, basert på segmentering, personalisering, analyse og optimalisering. Vi ser også for oss at du i tillegg til produksjon av tekst til websidene, skal få bidra med innhold forøvrig.  Rollen vil bli et sentralt bindeledd mellom de ulike avdelingene på huset og bidra til å øke trafikken, kvaliteten og konverteringene på web.

Vi søker deg som har god forståelse for både teknologi og forretning. Du er nysgjerrig og følger med på trender, tech og nye muligheter og du klarer å se bruker- og kundebehov opp mot potensialet som ligger i nåværende og morgendagens teknologi.  Fra tidligere har du erfaring med å jobbe operativt med publiseringsverktøy og det er en fordel om du kan grunnleggende koding som html, CSSS og Java.

Du vil tilhøre en avdeling i vekst, i et av landets ledende kompetansehus og hos oss blir du en del av et svært kompetent og integrert markeds- og kommunikasjonsteam. KPMG har et stort fagmiljø både nasjonalt og globalt, med mye innsikt og best practice som er spennende for oss som jobber med markedsføring og kommunikasjon. For nysgjerrige, engasjerte folk er KPMG et hav av kunnskap og erfaringer.

Vi ser for oss at du har følgende kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra operativt arbeid med et publiseringsverktøy, gjerne Adobe CMS
  • Grunnleggende kodekompetanse
  • God penn og gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig
  • Gjerne redaktørerfaring
  • Høy digital kompetanse, og erfaring med Google Analytics, Hotjar og/eller andre verktøy for analyse/optimalisering av websider
  • God forståelse for hva som leder til en konvertering, og hvordan optimalisere kundereiser digitalt
  • Familiær med begreper som SEO, A/B-testing og Marketing Automation
  • God forretningsforståelse og gjerne erfaring fra større, internasjonale selskaper og/eller B2B

Vi har et godt faglig og sosialt arbeidsmiljø og er lokalisert sentralt på Majorstuen.

Spørsmål knyttet til stillingen rettes til Camilla Bartnes i Teft. Vi behandler søknader fortløpende og mottar gjerne din søknad snarest.

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

 

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Camilla Bartnes eller Julie Kase
Kontaktpersoner:

Camilla Bartnes

Rådgiver

975 45 597

camilla@teft.no
linkedin icon

Julie Kase

Prosjektleder og innholdsprodusent

938 85 004

Julie@teft.no
linkedin icon