KPMG søker Customer Insight Specialist

Vil du være med å bygge opp KPMGs arbeid med CRM og kundeinnsikt? Syns du det er spennende å jobbe med kundereise og analyse? Da hører vi gjerne fra deg!

Til KPMG sin marked- og kommunikasjonsavdeling ser vi nå etter en Customer Insight Specialist med et analytisk og digitalt hode, og en velutviklet kommunikasjon- og forretningsforståelse. Les mer om KPMG her.

Vi har over 15 000 kunder i dag, og vårt mål er å arbeide innsiktsdrevet for å kunne forstå deres utfordringer og hva som trigger dem i hverdagen. Som vår Customer Insight Specialist skal du jobbe med å se mønster, arbeide med kundeinnsikt og hjelpe oss med å etablere analysedrevne beslutningsprosesser for å videreutvikle CRM og vår kundedialog. Gjennom å bedre forstå våre kunders atferd og behov, ønsker vi å sikre at vi i større grad skal kunne forutse og tilpasse oss trender i markedet og møte våre kunder på de arenaene som er viktig for dem. Du vil i tillegg være vår ekspert og superbruker i Microsoft Dynamics, og du skal være ansvarlig for utrullingen av verktøyet, i tillegg til å sikre at vi alltid besitter den riktige kundedataen og annen viktig informasjon.

Vi søker deg som stadig ser muligheter til å gjøre forbedringer, som våger å tenke nytt og prøve ut utradisjonelle løsninger. Du er en engasjert «fagnerd» og verner om ditt hjertebarn, men du har samtidig et stort ønske om å spille kolleger innen andre fagområder gode.

Vi ser etter deg som har erfaring fra en liknende rolle innen CRM og kundeanalyse. Du er en nysgjerrig og analytisk person som setter pris på å jobbe i et tverrfaglig miljø i et stort selskap med tydelige ambisjoner. Du og Excel/Power BI/Microsoft Dynamics bør være gode venner. Du stortrives med tall- og innsiktsarbeid, og evner å omsette tallene til innsikt. Du ønsker selvfølgelig å være involvert i det øvrige markedsarbeidet, og kan fint argumentere for viktigheten av ditt arbeid. Det er en stor fordel om du har erfaring fra å jobbe med kommunikasjon, markedsføring og digitale datakilder i markeds- eller kommunikasjonsavdeling, eller i byrå som tilbyr relaterte tjenester.

Vi ser for oss at du har følgende kvalifikasjoner:

  • Høyere utdanning innen fagområdene markedsanalyse, samfunnsvitenskap, økonomi, statistikk og/eller dataanalyse.
  • Minimum 2-3 års relevant erfaring fra tilsvarende eller lignende stilling
  • Erfaring med rapportering og bruk av ulike analyseverktøy, samt bruk og analyse av data fra ulike kilder
  • Erfaring fra å presentere data og analyser til ulike grupper av brukere
  • Meget god kompetanse innen Excel
  • Gjerne erfaring med Microsoft Dynamics (eller liknende CRM verktøy), Google Analytics og Power BI
  • God forretningsforståelse og gjerne erfaring med B2B

Vi har et godt faglig og sosialt arbeidsmiljø og er lokalisert sentralt på Majorstuen.

Stillingen rapporterer til leder for Performance og Analyse.

Spørsmål knyttet til stillingen rettes til Anna Blom Rian i Teft. Vi behandler søknader fortløpende og mottar gjerne din søknad snarest.

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Vibeke Moen, Anna Blom Rian eller Camilla Bartnes
Kontaktpersoner:

Vibeke Moen

Prosjektleder

976 25 431

vibeke@teft.no
linkedin icon

Anna Blom Rian

Rådgiver

900 73 999

anna@teft.no
linkedin icon

Camilla Bartnes

Rådgiver/prosjektleder

975 45 597

camilla@teft.no
linkedin icon