Invo søker kommunikasjonsrådgiver

Har du gode kommunikasjonsevner, liker å drive prosjekter fra idé til uttak og vil jobbe i et selskap med stor faglig bredde og en sentral plassering i et spennende Tech og IT landskap, da hører vi gjerne fra deg!

Som kommunikasjonsrådgiver hos Invo vil du få en variert arbeidshverdag med ulike ansvarsområder og prosjekter. En stor del av hverdagen din vil være å jobbe med innholdsproduksjon og inbound marketing. Du vil fungere som journalist i eget hus og det er viktig at du skriver godt og kan utforme spennende artikler, kundehistorier, pressemeldinger og medieutspill. Du vil også delta i i markedsstrategi- og kampanjeutviklingsarbeid sammen med kreative miljøer og byråer, og tror dette er arbeid som motiverer og inspirerer deg. 

Vi ser etter en person som har gode kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig og som evner å drive prosjekter fra fra idé til uttak. Du er kreativ, kvalitetsbevisst og tar ansvar for å løse arbeidsoppgavene dine effektivt. I tillegg tror vi du er en person med godt humør, arbeidsglede og som skaper gode samarbeidsrelasjoner internt og eksternt. 

Kvalifikasjoner

  • Bachelorgrad innen markedsføring, kommunikasjon og/eller journalistikk
  • 2-3 års arbeidserfaring med digital markedsføring, kommunikasjon og innholdsproduksjon
  • Kjennskap til Google Analytics, Adobe og MS Office

Hvordan er det å jobbe i Invo?

Som kommunikasjonsrådgiver i Invo vil du få en utfordrende stilling med gode utviklingsmuligheter og konkurransedyktige betingelser. Du blir en del av et ambisiøst miljø og vil bli en sterk bidragsyter i arbeidet med å videreutvikle visjon, formål og verdier for Invo. Arbeidsmiljøet i Invo preges av åpenhet og inkluderende kollegaer. Det er en flat struktur, med kort vei til ledelsen. Det er en sosial gjeng som samles til ulike sammenkomster i løpet av året.

Invo tilbyr en komplett IT løsning for dokumenthåndtering, med de mest fleksible løsningene i markedet. De jobber for å alltid være i front av teknologien og utvikle innovative IT-løsninger sammen med sine kunder. Ansatte, kunder og samarbeidspartnere er deres stolthet og drivkraft, når de bygger dagens og fremtidens løsninger for dokumenthåndtering. De har en utrolig vekst og sikter mot å tredoble omsetningen innen 5 år! Dette er et spennende firma og være en del av.

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Halldor Skard Jr. eller Julie Kathrine Andresen
Kontaktpersoner:

Halldor Skard Jr.

Rådgiver

907 92 991

halldor@teft.no
linkedin icon

Julie Kathrine Andresen

Prosjektleder

926 28 088

julie.andresen@teft.no
linkedin icon