If søker interaksjonsdesigner

 

If selger trygghet. Trygghet i hjemmet, på arbeidsplassen og i samfunnet. Trygghet i livet.

For å oppnå dette trenger vi dyktige kollegaer. Kollegaer som lager forsikringer. Kollegaer som gir deg et rettferdig oppgjør hvis uhellet er ute. Ikke minst trenger vi kollegaer som utvikler tjenestene rundt  forsikring som gjør at kundene virkelig kan oppleve denne tryggheten.

Vi vet at forsikring er noe som folk flest synes er vanskelig og mange vil helst tenke så lite som mulig på.

Vi trenger designere som kan hjelpe oss å gjøre det enkelt å velge forsikring, enkelt å være forsikret og styrke opplevelsen av trygghet. Vi trenger designere til å hjelpe oss å forstå kundebehovene. Og bruke det til å lage de nye løsningene som kundene våre liker.

Kundene våre har forskjellige liv, og forskjellig behov for trygghet i hverdagen, på ferie og på jobb. For det er det det handler om , ikke sant? Hva kan vi i If gjøre for å levere de beste forsikringstjenestene, nå og i framtiden? Her har vi fokus på helhetlige kundeopplevelser. Hva er kundereisen? Hva er store og små hindringer for kundene våre?

Som designer er det naturlig å jobbe sammen med forretning og teknologi – det er slik de beste løsningene kommer ut til kundene. Det er jo hva kundene opplever som teller!

Og du, verden endrer seg jo. Hva slags forsikringstjenester trenger folk når de ikke eier bilen de kjører lenger? Eller når bilen kjører selv? Hvordan kan tingenes internett hjelpe bedriftseiere til bedre trygghet? Alt endrer seg. Da må vi gjøre det også.

Det er her du kommer inn.

 

Vi tror at du:

  • Er den som kan forklare at vi utvikler akkurat denne tjenesten for å løse akkurat dette kundebehovet.
  • Evner å se både helheten i kundereisen og detaljene i de digitale løsningene, både kommunikasjonen og interaksjonen i tjenestene.
  • Skaper utviklende dialog med ulike parter – kunder, forretning, teknologi.
  • Deler, elsker samarbeid og er inkluderende i kommunikasjonen.
  • Deltar og fasiliterer for samarbeid; med verktøy som visualiseringer, workshops og design sprints.
  • Snakker «brukervennlighet» i alt du gjør.
  • Forstår at design er like mye prosess som design av en løsning, og jobber ut ifra det.
  • Ikke er redd for å røske opp i gammelt ræl. Uten å riste på hodet av de som lagde dette. Vi er bare på lag for å gjøre det bedre.

Vi vil at du:

  • Har 3 år eller mer erfaring med interaksjonsdesign, UX design eller digital transformasjon.
  • Har erfaring med brukerinnsikt.
  • Mastergrad eller bachelorgrad innen interaksjons- eller industridesign.
  • Kan kommunisere godt på norsk og engelsk.

Hos oss får du:

  • Fleksibiliteten og lidenskapen til en startup, med fordelene til et stort nordisk selskap.
  • Jobbe i et større miljø med UX designere, utviklere, ledere, forretningsfolk og testere. Alle i samme team.
  • Gode muligheter til å utvikle deg.
  • Nysgjerrige og dyktige kollegaer som vil deg vel.

I tillegg har vi:

  • Helse- og reiseforsikring, samt billige private forsikringer. Og du kan bare glede deg til pensjonisttilværelsen; vi er rause med sparing for deg.
  • Fleksitid og sommertid, slik at du kan leve et godt liv utenfor jobben.
  • Knallbra kantine!
  • Treningsfasiliteter som gjør at du kan si opp alle andre støttemedlemskap.

For mer informasjon om stillingen ta kontakt med Nejra Kudra eller Martine Holen, eller send oss din CV og søknad via linken.

Vi ser frem til å høre fra deg!

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Martine Holen eller Nejra Kudra

Kontaktpersoner:

Martine Holen

Martine Holen

linkedin icon

Prosjektleder og innholdsprodusent

452 99 838

martine@teft.no
Nejra Kudra

Nejra Kudra

linkedin icon

Rådgiver

926 28 869

nejra@teft.no