Hyundai søker spesialist på kundeopplevelse
Vil du være ansvarlig for våre kvalitative prosesser?
Hyundai Motor Norge (HMN) har som mål å ha de mest fornøyde bilkundene i Norge. Vi har fantastiske og fremtidsrettede produkter, og kundeopplevelsen må også være helt rå i alle ledd! Din rolle vil være å jobbe med innsikten fra kontaktpunktene i kundereisen, og hjelpe til å gjøre Hyundai “Best in Class” for norske bilkunder. I HMN møter vi kunder gjennom 59 forhandlere i hele Norge, og i dag eier over 80 000 nordmenn en Hyundai.
Vi ser etter deg med forretningsforståelse, struktur og ambisjoner om å virkelig bidra for våre kunder og for HMN. Du trives med å jobbe med analyse og får energi av å omsette ideer og strategier til praktiske tiltak, og se resultatene, enten de er i form av tilbakemeldinger fra glade kunder eller statistikk.
Stillingen rapporterer til direktør for forhandlerutvikling.
Arbeidsoppgaver:
- Være vår superbruker av kundemålingssystemet fra Medallia/Kantar
- Bidra med å innhente og analysere finansielle nøkkeltall hos våre forhandlere
- Oppfølging og rapportering av kundescore
- Ansvarlig for Mystery-shopping og rapportere på disse
- Bindeledd mellom forhandler og importør
- Månedlig rapportering av utviklingen til regionsjefer
- Rapportering til og samarbeid med andre land i Europa
- Bidra med innsiktsbaserte råd og ideer for økt kundetilfredshet
- Være en sparringspartner i avdelingen og internt i HMN
Ønskede kvalifikasjoner:
- Utdanning på høyskole- eller universitetsnivå innen økonomi, analyse eller markedsføring (relevant erfaring kan kompensere)
- Erfaring med bruk og rapportering av kundemålinger i retail og/eller kundeservice er en fordel
- God kjennskap eller høy interesse for bilmarkedet i Norge
- Gode IT-kunnskaper
- God i engelsk muntlig og skriftlig
- God i bruk av Microsoft-programmer, særlig Excel.
I Hyundai kan vi tilby deg en svært spennende jobb hos en aktør som bidrar til å ta bilbransjen inn i fremtiden. Du vil få solid opplæring og impulser fra Hyundai i Norge og internasjonalt i tillegg til et kontaktnett hos leverandører og partnere. Hyundai Norge er en arbeidsplass hvor vi gir våre ansatte rom til å være den beste versjonen av seg selv, sammen med kollegaer og ellers i livet.
Føler du at disse arbeidsoppgavene virker spennende for deg, vil vi gjerne høre fra deg.
Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.