Hyundai søker spesialist på kundeopplevelse

Vil du være ansvarlig for våre kvalitative prosesser?

Hyundai Motor Norge (HMN) har som mål å ha de mest fornøyde bilkundene i Norge. Vi har fantastiske og fremtidsrettede produkter, og kundeopplevelsen må også være helt rå i alle ledd! Din rolle vil være å jobbe med innsikten fra kontaktpunktene i kundereisen, og hjelpe til å gjøre Hyundai “Best in Class” for norske bilkunder. I HMN møter vi kunder gjennom 59 forhandlere i hele Norge, og i dag eier over 80 000 nordmenn en Hyundai.

Vi ser etter deg med forretningsforståelse, struktur og ambisjoner om å virkelig bidra for våre kunder og for HMN. Du trives med å jobbe med analyse og får energi av å omsette ideer og strategier til praktiske tiltak, og se resultatene, enten de er i form av tilbakemeldinger fra glade kunder eller statistikk.

Stillingen rapporterer til direktør for forhandlerutvikling.

Arbeidsoppgaver:

  • Være vår superbruker av kundemålingssystemet fra Medallia/Kantar
  • Bidra med å innhente og analysere finansielle nøkkeltall hos våre forhandlere
  • Oppfølging og rapportering av kundescore
  • Ansvarlig for Mystery-shopping og rapportere på disse
  • Bindeledd mellom forhandler og importør
  • Månedlig rapportering av utviklingen til regionsjefer
  • Rapportering til og samarbeid med andre land i Europa
  • Bidra med innsiktsbaserte råd og ideer for økt kundetilfredshet
  • Være en sparringspartner i avdelingen og internt i HMN

 

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Utdanning på høyskole- eller universitetsnivå innen økonomi, analyse eller markedsføring (relevant erfaring kan kompensere)
  • Erfaring med bruk og rapportering av kundemålinger i retail og/eller kundeservice er en fordel
  • God kjennskap eller høy interesse for bilmarkedet i Norge
  • Gode IT-kunnskaper
  • God i engelsk muntlig og skriftlig
  • God i bruk av Microsoft-programmer, særlig Excel.

I Hyundai kan vi tilby deg en svært spennende jobb hos en aktør som bidrar til å ta bilbransjen inn i fremtiden. Du vil få solid opplæring og impulser fra Hyundai i Norge og internasjonalt i tillegg til et kontaktnett hos leverandører og partnere. Hyundai Norge er en arbeidsplass hvor vi gir våre ansatte rom til å være den beste versjonen av seg selv, sammen med kollegaer og ellers i livet.

Føler du at disse arbeidsoppgavene virker spennende for deg, vil vi gjerne høre fra deg.

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Knud Fahrendorff eller Veronika Jakobsson
Kontaktpersoner:

Knud Fahrendorff

Rådgiver

952 83 101

knud@teft.no
linkedin icon

Veronika Jakobsson

Fagansvarlig prosjektleder

452 49 697

Veronika@teft.no
linkedin icon