Harald A. Møller søker Campaign & Customer Dialogue Manager

Til vårt Marketing Operations team søker vi nå en operativ fagansvarlig til å lede arbeidet med å planlegge og gjennomføre våre digitale kampanjer og vårt arbeid med kundedialog og CRM.

Du blir en sentral del av et ungt og ambisiøst fagmiljø som har kommet langt innen automatisert og datadrevet markedsføring og i utviklingen av gode kundedialogprogrammer. Gjennom god forbrukerinnsikt og sterk kompetanse om markedskommunikasjon og teknologi skal vi fortsette å utvikle oss, og vi søker deg som kan ta et faglig kaptein-ansvar i vår videre utvikling.

Marketing Operations er et in-house byrå i Harald A. Møller, som er en del av Møller Mobility Group. Marketing Operations forvalter og har hovedansvaret for den digitale kundereisen på vegne av bilmerkene Volkswagen, Volkswagen Nyttekjøretøy, Audi, Skoda, SEAT og Cupra. Vi bistår også bilforhandlere i kjeden med deres aktiviteter på CRM- og kundedialog. Marketing Operations har som hovedansvar å sikre gode digitale kundeopplevelser, optimal kundedialog og effektiv digital markedsføring på vegne av bilmerkene og sammen med forhandlerne.

Til den nyopprettede stillingen som Campaign & Customer Dialogue Manager skal du være vår faglige ledestjerne og du vil du få personalansvar for et team med tre operative ressurser. Du samarbeider tett med øvrige fagansvarlige og spesialister på kundereise, performance, analyse og innhold og vil få jobbe med utfordrende og innovative prosjekter og arbeidsoppgaver. Marketing Operations er en del av avdelingen Kunde og Marked, og vi teller ca 20 stykker totalt. Stillingen vil rapportere til Director of Marketing and Customer Experience.

I stillingen vil du få det faglige og operative ansvaret for bl.a.

Kundedialog/CRM

  1. Sikre oppetid og kvalitet på programmene
  2. Drive optimalisering, forbedring og læring
  3. Prioritere og følge opp fremdrift

Kampanjer

  1. Koordinere med bestillere, ha dialog, følge opp og sikre leveranser
  2. Prioritere og følge opp leveransene, og holde bestillere informert
  3. Delta i og følge opp kampanjemøtene med merkene/forhandlere

Ved behov, bidra aktivt med produksjon, bygging og vedlikehold i Adobe Campaign Standard, både kampanjer og kundedialog.

Til denne rollen ser vi etter en erfaren ressurs, som kjenner godt til operativt arbeid med kundedialog og CRM og som nå ønsker å ta lead på dette arbeidet. Du er faglig nysgjerrig og oppdatert, har utpreget teknologisk forståelse og har god oversikt over markedsteknologien. I tillegg er du en dyktig prosessleder som jobber strukturert og effektivt og som evner å følge opp alle bestillinger på kundedialog og kampanjer.

Vi tror du:

  • Har noen års operativ erfaring med arbeid innen kundedialog og CRM
  • Kjennskap og erfaring med verktøy som Adobe Campaign eller tilsvarende
  • Har jobbet med kampanjer og kundedialog for et større selskap/organisasjon eller har erfaring fra lignende oppgaver i et byrå
  • Har interesse for MarTech og kompetanse innen Marketing Automation
  • Har en prosjektleder i deg, som trigges av god struktur, orden og effektiv fremdrift
  • Er pedagogisk anlagt og flink til å formidle og dele kunnskap
  • Er god på relasjoner og dialog
  • Er engasjert, nysgjerrig, positiv og teamorientert
  • Ønsker en rolle med mye ansvar
  • Kommuniserer godt på både norsk og engelsk

Møller Mobility Group er et spennende, dynamisk og innovativt konsern og vi tilbyr et hyggelig, jovialt og sosialt miljø med gode muligheter for faglig og personlig utvikling. Vi gir deg konkurransedyktige betingelser etter erfaring og kvalifikasjoner, tilgang til super kantine og velutstyrt treningsrom, samt muligheter for firmabil.

Vi gleder oss til å høre fra deg!

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Camilla Bartnes eller Pia Kind
Kontaktpersoner:

Camilla Bartnes

Rådgiver

975 45 597

camilla@teft.no
linkedin icon

Pia Kind

Prosjektleder

922 12 829

Pia@teft.no
linkedin icon