Gjensidige søker Performance Marketing Specialist

Har du hjerte for digitale kanaler og vil jobbe for en av Norges sterkeste merkevarer? Da er dette jobben for deg!

Gjensidige søker nå etter en analytisk, resultatorientert og dyktig kollega som kan ta ansvaret for betalt distribusjon av sosiale media-aktiviteter for Gjensidige Norge, i tillegg til SEM for næringslivsmarkedet.

Du vil bli en del av et faglig sterkt miljø i Avdeling Marketing som har ansvaret for markedskommunikasjon og content marketing i Gjensidige. Avdeling Marketing jobber på tvers i Gjensidige med alle deler av selskapets markedskommunikasjon, fra merkevarebyggende til taktisk kommunikasjon rettet mot både privatpersoner og bedrifter.

I denne stillingen vil du ha ansvaret for å planlegge, koordinere, publisere, optimalisere og analysere kampanjeaktiviteter i sosiale medier. Det vil si sette opp kampanjer i sosiale medier og sikre dag-til-dag-optimalisering.

I hverdagen vil du delta i markedsaktiviteter og jobbe tett med resten av markedsteamet, der du vil ha en viktig rolle i å rapportere og følge opp KPI-er knyttet til markedsaktivitetene. Du vil også ha ansvaret for næringsliv sin SEM-konto og jobbe tett med mediebyrå som holder i den daglige driften. Du vil ha ansvar for å følge opp kontoen, kvalitetssikre innhold i annonsene, ha kontinuerlig dialog med fagmiljøet i næringsliv og for rapportering internt.

Vi ser etter deg som er nysgjerrig og som holder deg oppdatert på de siste trendene innen sosiale medier. I tillegg til å være kreativ, har du et analytisk hode. Du er også flink til å kommunisere og formidle og skape forståelse av faget på tvers av våre avdelinger. Du må trives med høyt arbeidstempo, og selv om du er selvgående, må du trives med teamarbeid, like å utvikle deg og dele erfaringer.

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Høyere utdannelse fra høyskole eller universitetsnivå
  • 3 – 5 års kompetanse fra lignende type arbeid, gjerne fra byrå eller annonsør
  • Operativ erfaring fra de viktigste sosiale plattformene
  • Operativ erfaring fra håndtering av Google Ads
  • God tallforståelse og teknisk mindset
  • Gode kunnskaper om Facebook Business Manager, Snap Ads Manager, Google analytics, Google Ads, Google Datastudio og evt. optimaliseringsverktøy

Hos Gjensidige får du en arbeidsgiver som virkelig bryr seg om sine ansatte og legger til rette for god personlig og faglig utvikling. Du får i tillegg utfordrende arbeidsoppgaver, muligheter til å jobbe med dyktige kollegaer som heier deg frem og en samfunnsnyttig jobb. I tillegg tilbyr vi konkurransedyktige betingelser og svært gode forsikrings- og pensjonsordninger med blant annet helseforsikring og personalrabatter, bedriftshytter, aksjespareordning, sommertid og fleksibilitet for god balanse i arbeidshverdagen.

Vi holder til sentralt i Oslo sentrum med godt kollektivtilbud.

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Julie Kathrine Andresen eller Marte Palm Steen
Kontaktpersoner:

Julie Kathrine Andresen

Prosjektleder

926 28 088

julie.andresen@teft.no
linkedin icon

Marte Palm Steen

Rådgiver

412 66 666

marte@teft.no
linkedin icon