Frelsesarmeen søker teamleder for CRM

Kan du tenke deg en jobb med mening, hvor du som leder for et team kan være med å sette dagsorden, videreutvikle og utgjøre en forskjell? Nå har du mulighet til å bli en del av Norges kanskje varmeste og rauseste organisasjon, når vi i Frelsesarmeen har startet jakten etter vår nye kaptein for CRM-teamet. 

Gjennom innsikt og stadig sterkere kompetanse om markedsføring, kommunikasjon og teknologi skal vi fortsette å utvikle oss gjøre det mulig for enda flere å bidra og gjøre en forskjell for mennesker som strever. Et godt CRM-system er uvurderlig for alle organisasjoner, og Frelsesarmeen skal ha et fremtidsrettet og effektivt innsamlings- og medlemsverktøy. 

Som teamleder vil du sitte i førersetet for videreutviklingen av Frelsesarmeens CRM-system. Stillingen har et bredt nedslagsfelt innad i organisasjonen og vil blant annet samarbeide tett med ledere for ulike typer arbeid, både internt og ute i felten,  for å støtte sårbare grupper i samfunnet. 

Dette vil være dine ansvarsområder: 

  • Utforme og gjennomføre strategi for CRM i Frelsesarmeen
  • Drifte og videreutvikle vårt CRM-system, i tett samarbeid med Winorg
  • Sikre gode verktøy for frivillige og videre organisasjonsbygging 
  • Arbeide tett mot seksjon for marked/innsamling og bidra til deres aktiviteter
  • Sikre overholdelse av GDPR/personvern i samråd med personvernombud
  • Forenkle og effektivisere prosesser og arbeidsmetodikk
  • Fag- og personalansvar for fem ansatte

Så, hvem ser vi etter? 

Vi tror du har noe kompetanse innen CRM-systemer og tilstøtende verktøy, samt erfaring fra markedsarbeid og organisasjonsbygging. Videre har du operativ erfaring med utvikling og optimalisering av større systemer, du er kommersielt anlagt og har god forretningsforståelse. 

Du er uredd av natur og trives godt i et miljø der du får teste ut ny teknologi og jobbe med videreutvikling. Du er opptatt av samarbeid og ser verdien av å  jobbe i tverrfaglige team. Tidvis høyt arbeidstempo skremmer deg ikke og din fleksible og pragmatiske innstilling gjør deg til en god relasjonsbygger ut i organisasjonen. Om du ikke har ledererfaring fra før, kjenner du i det minste at du har en lederspire i magen – som du nå er klar for å plante hos oss!

Du har høyere utdanning innen IT, markedsføring, kommunikasjon eller økonomi og kan vise til minimum 5 års relevant arbeidserfaring. 

Vi tilbyr

Hos oss får du muligheten til å jobbe i et åpent, mangfoldig og inkluderende arbeidsmiljø, hvor vi legger til rette for work-life-balance. Du vil jobbe med spennende og sentrale oppgaver og prosjekter sammen med kompetente, teamorienterte og trivlige kollegaer i en organisasjon i vekst. 

Vi gleder oss til å få deg på plass – velkommen til en spennende, meningsfylt og utfordrende stilling, med store muligheter for å påvirke og bidra til å gjøre en forskjell for folk!

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Camilla Bartnes eller Veronika Jakobsson
Kontaktpersoner:

Camilla Bartnes

Rådgiver

975 45 597

camilla@teft.no
linkedin icon

Veronika Jakobsson

Fagansvarlig prosjektleder

452 49 697

Veronika@teft.no
linkedin icon