Econa søker kommersiell partneransvarlig

Er du kommersielt anlagt, med overblikk over markedet for fordelsprogrammer? Vil du bidra til at Econa tilbyr lukrative og relevante fordelsordninger til sine medlemmer?

Econa er organisasjonen for masterutdannede økonomer, og vår oppgave er å skape verdi for våre medlemmer, og å vise hvilken verdi våre medlemmer skaper for samfunnet. Vi har en tydelig vekststrategi, og for å lykkes med denne må vi tiltrekke, beholde og begeistre våre medlemmer. Nå søker vi en dyktig og målbevisst kommersiell partneransvarlig til å videreføre og løfte vårt fordelsprogram ytterligere. 

I Econa ønsker vi å tilby våre medlemmer de beste kommersielle tilbudene og rabattordningene på markedet. Til denne rollen ser vi etter deg med kommersiell teft, solid nettverk, som er markedsorientert, en god forhandler og relasjonsbygger.  

I rollen som kommersiell partneransvarlig vil du få ansvar for å pleie eksisterende samarbeidsforhold, inngå avtaler med nye partnere, samt til enhver tid påse at Econas ordninger og tilbud gir nytte til våre medlemmer. Derfor er det viktig at du alltid har et godt overblikk og vet hva målgruppen vår er opptatt av, slik at våre medlemsfordeler oppleves attraktive og relevante. 

Du vil jobbe tett med vår innholdsansvarlig og i samarbeidet om innholdsproduksjon vil en viktig oppgave være å utvikle årshjul for vårt fordelsprogram, samt legge planer for relevant innhold knyttet til dette. Sammen med innholdsansvarlig vil du også sørge for bestilling av underlag og innhold fra våre leverandører. 

Våre medlemmer har et stort aldersspenn, og det vil være avgjørende for å lykkes i rollen at du evner å tenke, ivareta og optimalisere kundereisen for de ulike medlems-grupperingene. I tillegg vil sterke forhandlings- og relasjonsbyggende evner være viktig da du skal pleie og selge inn ordningene våre til både samarbeidspartnere og medlemmer. Du er en god bestiller og krav-setter overfor våre partnere, samtidig som du er en god ambassadør for Econa i begge sammenhenger. 

Vi ser for oss at du har høyere utdannelse (minimum på Bachelor-nivå) og relevant bakgrunn fra lignende arbeid. Som person er du kommersiell, resultatorientert, selvstendig, og målbevisst. Du har god forretningsforståelse og er opptatt av kvalitet i avtalene du utvikler og jobber med. 

For å passe inn i vårt miljø er det også viktig at du er glad i folk, en god lagspiller og og at du liker å sette og nå egne mål. 

Vi tilbyr:

  • En forretningskritisk rolle i en forening med høye ambisjoner og stort engasjement
  • 32 kompetente, dedikerte og faglig dyktige kollegaer, som står på for våre 25.000 medlemmer hver eneste dag. Og i tillegg et meget engasjert frivillig apparat i hele landet
  • Trivelige lokaler sentralt i Oslo sentrum – som huser både friske faglige diskusjoner, besøk av medlemmer og samarbeidspartnere fra hele landet og mye sosial moro
  • Tilhørighet i en organisasjon som har et uttalt mål om samfunnspåvirkning, og som jobber for å oppfylle visjonen vår: Bedre beslutninger – Hver dag
Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Julie Kase eller Anna Blom Rian
Kontaktpersoner:

Julie Kase

Prosjektleder

938 85 004

Julie@teft.no
linkedin icon

Anna Blom Rian

Rådgiver

900 73 999

anna@teft.no
linkedin icon