Digital markedskoordinator til Codan Forsikring (engasjement)

Som digital markedskoordinator/prosjektleder skal du drive dialog, bygge merkevare og skape engasjement i våre egne og betalte kanaler. Du skal også gjennomføre og følge opp markedsaktiviteter i alle våre eksterne mediekanaler (TV, Online og egne kanaler; Facebook/Nyhetsbrev/Hjemmeside)

Ansvarsområder

Du får ansvar for:

  • Planlegging av aktiviteter i samarbeid med stakeholders på tvers av Codan og våre byråer, ut ifra en overordnet mediestrategi
  • Levere på medieplanen 2019, planlegge materiell og holde i kontakten mellom Codan og reklamebyrå og mediebyrå
  • Hjelpe til å sikre konsistens i kommunikasjonen vår gjennom å sette føringer for arbeidet i egne kanaler, basert på aktivitetsplan og medieplan
  • Bidra i arbeidet med å drive dialog og skape engasjement på Facebook
  • Gjennomføre, optimalisere, følge opp og rapportere markedsaktiviteter i alle kanaler
  • Ta tak i Betalt Søk-delen av mediestrategien vår og legge en plan for året, basert på markedsaktivitets plan
  • Bidra ved andre aktuelle behov i markedsavdelingen som måtte inntreffe

Kvalifikasjoner

  • Noen års erfaring innen markedsføring, medieplanlegging, med fokus på digitale kanaler – gjerne fra forsikring, men dette er ikke et krav
  • Erfaring med byrårelasjon (reklamebyrå og mediebyrå) og samspillet mellom disse
  • 3 års høyskoleutdannelse innen markedsføring (kan kompenseres med erfaring)
  • Erfaring i å drive dialog og skape engasjement i sosiale medier
  • Erfaringen innen betalt digital markedsføring, for eksempel Facebook ads., Adwords, Youtube
  • Interesse og erfaring for kommunikasjon spesielt i sosiale og andre digitale kanaler
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, det vil kunne bli en del innholdsproduksjon
  • SEO-kompetanse (innhold)
  • God tall- og analyseforståelse
  • Systemer du bør ha kjennskap til:
    • Google Analytics
    • Google Adwords
    • Adform
    • Facebook prof.

Vi tror kanskje du har jobbet som markedskoordinator eller prosjektleder tidligere, fortrinnsvis i en markedsavdeling med fokus på å bygge merkevare gjennom flere kanaler og aktiviteter, men med spesiell kompetanse  rundt digital markedsføring eller du har jobbet som digital medierådgiver i byrå. Du må ha jobbet med markedsbudsjetter og hatt dialog mot byråer.

Som person er du strukturert, selvgående og trives med å jobbe i team. Du er en kreativ, positiv, nytenkende, fleksibel person og trives i en variert arbeidshverdag med mange forskjellige arbeidsoppgaver. Vi søker en person som er løsningsorientert og strukturert som evner å håndtere mange ulike og spennende arbeidsoppgaver.

Vi ivrer etter å få deg på plass, aller helst i løpet av februar. Du vil jobbe i et team med 2 andre prosjektledere og en markedssjef.

Stillingen er i første omgang et engasjement på 6 mnd.

Vi ber deg om å vise interesse for stillingen snarest og har du øvrige spørsmål kan du kontakte Camilla i Teft. Søknadsfrist er 6. februar, men vi behandler søknader fortløpende.

Vi tar ditt personvern på alvor. Vi ber deg derfor om å sende søknad og CV via lenken i annonsen som fører deg inn i Teft sitt rekrutteringssystem. Da kan vi behandle din søknad og dine opplysninger på en trygg og sikker måte.

Er dette av interesse for deg, søk på stillingen snarest.

Har du øvrige spørsmål kontakt Camilla Bartnes

Kontaktpersoner:

Camilla Bartnes

Camilla Bartnes

linkedin icon

Rådgiver/prosjektleder

975 45 597

camilla@teft.no