Varner søker digitale spesialister og markedsførere

Varner står midt i en digital transformasjon og ansetter flere digitale markedsførere og spesialister til sitt inhouse fagmiljø på Slependen rett utenfor Oslo. De er allerede over 50 spesialister som jobber med innovasjon, utvikling og drift knyttet til merkevarebygging, lojalitet, mediekjøp, performance marketing, SEO og analyse. Nå tar de ambisjonen om å bygge et sterkt og sentralt miljø for digitale spesialister enda et steg videre og ansetter en rekke nye stillinger som vil inngå i Varners Nordiske Digital Retail-avdeling.

Leder for det hele er Tommi Jylha-Vuorio som har erfaring med å digitalisere merkevarer og kjeder fra tidligere. Du kan lese mer om hans tanker og ambisjoner for Varner og menneskene som jobber i Digital Retail-avdelingen her.

Her er stillingene Teft rekrutterer nå:

SEO Specialist – ansvarlig for organisk søk for alle Varner sine merkevarer og digitale plattformer i Norden.

Les mer om SEO Specialist

 

SEM-Specialist – ansvarlig for strategi, gjennomføring og optimalisering av våre søkekampanjer i alle våre markeder.

Les mer om SEM Specialist

 

CRM Specialist – bli en del av vårt sterke CRM-miljø og jobb med testing, analyse og segmentering av våre omfattende kundeklubber.

Les mer om CRM Specialist

 

Online Assortment Merchandiser – ansvarlig for at utvalget i våre nettbutikker er optimalt og attraktivt for målgruppene til våre merkevarer.

Les mer om Online Assortment Merchandiser

 

E-commerce Manager – du vil ha ansvaret for utvikling, drift, omsetning og resultater for en av Varners nettbutikker.

Les mer om E-commerce manager

 

Er du interessert i å jobbe i det digitale retail-teamet i Varner, men usikker på hvilken stilling som er rett for deg? Ta kontakt med Anna Blom Rian eller Katrine Toven som begge jobber med Varner hos Teft.