Vil du jobbe med merkevaren TV 2?

– Vi er stolte av TV 2, en av Norges sterkeste merkevarer. Samtidig ønsker vi en profil som til enhver tid er tilpasset de digitale flatene og plattformene, sier organisasjons- og kommunikasjonsdirektør Sarah C. J. Willand.

TV 2s betydelige forretningsutvikling, spesielt knyttet til morgendagens medier, gjør at mediehuset ønsker løpende å tilpasse sin visuelle profil.

– Det store spennet vi opererer i krever at vi tenker nytt. Vi ønsker en designmessig tilnærming til merkevaren og stor fleksibilitet i hvordan vi kan ta ut TV 2s profil på de ulike plattformene. Profilen vår skal fungere godt digitalt, samtidig som vi beholder den sterke, lineære posisjonen som Norges største, kommersielle TV-kanal, sier Willand.

Ønsker grafisk kompetanse

Som forvalter av en sterk merkevare, samt et titalls undervaremerker og programkonsepter er det viktig for TV 2 å utvikle en profil som gjør det tydelig for seerne at det er mediehuset som er avsender.

– Det blir viktig å knytte de ulike varemerkene og konseptene sammen. Vi skal samle alle flater, programmer og konsepter under en felles identitet som er lett gjenkjennelig for alle som konsumerer TV 2s innhold. Vi leter nå etter en leder for profil, identitet og merkevare, som kan jobbe på tvers av avdelinger og bidra til å utvikle vår visuelle identitet, sier organisasjons- og kommunikasjonsdirektøren.

Engasjerte og kompetente medarbeidere

Arbeidsmiljøet og kulturen i TV 2 kjennetegnes av folk med stort engasjement for jobben sin, og en viktig målsetning for mediehuset er å være noe mer enn en arbeidsplass.

–Her er det folk med vanvittig driv og motivasjon for det de jobber med. Kulturen preges av arbeidsglede og motivasjon, spennende oppgaver og utfordringer. Det er et veldig givende miljø å være i, og vi gleder oss til å få på plass en ny kollega, avslutter Willand.

Syns du dette høres spennende ut?

Les mer om stillingen her