Maren, Maren og Maren jobber med digital synlighet i Metro Branding – nå kan du bli deres nye kollega!

I Metro Branding får du jobbe i et digitalt miljø som tenker i et helhetlig perspektiv. Her handler det om mer enn annonsering: kommunikasjonsbyrået utvikler nettsider, driver med videoproduksjon, konseptutvikling, innholdsmarkedsføring, sørger for synlighet i søkemotorer og utformer digitale strategier for å bygge merkevarer over tid.

Er du rå på SEM og sosiale medier? Har du god forståelse  av sammenhengen mellom søkestrategi og innholdsmarkedsføring?

Les mer om stillingen som Performance Marketing Specialist her

3x Maren som jobber med målbar markedsføring

De siste par årene har ikke mindre enn 3x Maren tråkket over dørstokken til Metro Branding. Alle jobber med digital synlighet, og det nyter kundene godt av.

Utenpå er de ganske ulike, men inni liker de å jobbe med akkurat de samme tingene:

– Nettbasert markedsføring handler om målbar markedsføring. Vi jobber med å finne de beste løsningene og optimalisere dem for kunden, forklarer Maren Fossdal (til høyre i bildet), første Maren inn på Metro-laget.

– Jeg er oppkalt etter oldemoren min, forteller Fossdal.

Lenge før performance marketing var påtenkt ser en lys krølltopp dagens lys for første gang i Larvik. Opptatt av familiens navnetradisjoner er det også et annet nybakt foreldrepar som velger navn til rødtoppen sin. Nok ei lita jente får navnet Maren, i Oslo denne gang.

Kvinnene fra havet

– Maren betyr «kvinnen fra havet», noe som foreldrene mine syntes passet godt, forteller Maren Qvale(til venstre i bildet), eller «Q» som hun kalles blant metroittene. Lidenskap for seiling har da også gitt henne utallige timer med vind i håret og sjøsprøyt i fjeset.

Foreløpig siste Maren inn dørene er Maren Merakerås. Sandefjord-jenta er sammen med navnesøstrene sine lidenskapelig opptatt av å få til gode resultater for kundene våre.

3x Maren: Alle heter Maren. Alle er Performance Marketing Specialists i Metro Branding. Fra venstre: Maren Qvale, Maren Merakerås og Maren Fossdal.

Tre av 4830

Av de 4830 i Norge som lyder navnet Maren har altså Metro Branding slått kloa i tre.

– Fordi vi alltid leter etter de beste hodene, forteller Kim Nygaard, Head of Content & Performance Marketing i Metro Branding, som legger til at det faktisk er helt tilfeldig at tre med samme stillingstittel også har samme navn.

– Det er ikke et krav om å hete Maren for å søke jobb hos oss altså, smiler han.

– Våre Maren’er er blant de råeste i performance-klassen, og kommer fra henholdsvis Komplett, Fjord Line og GroupM. De tre Maren’ene inngår i Metro Brandings content- og performance-team som skaper fantastiske resultater for kundene våre.

Vil du jobbe med Maren, Maren og Maren?

Søk på stillingen som Performance Marketing Specialist her.

PS! Det er lov å søke på stillingen selv om du ikke heter Maren, altså 😉

 

Denne saken er hentet fra Metro Brandings egen blogg. Den finner du her.