Dermalogica fremmer hudhelse: – Innovasjon og kunnskap basert på forskning og teknologi er vår sterkeste drivkraft!

I over 50 år har Skintific levert hudpleieprodukter og utstyr til hudpleieindsustrien, og de er stolte av å representere noen av verdens mest attraktive serier innenfor hudpleie og make-up. Dermalogica er blant selskapets sterkeste merkevarer. Nå søker de en produktsjef for Dermalogica Norge.

-Innovasjon og kunnskap basert på forskning og teknologi er vår sterkeste drivkraft. Vi er lidenskapelig opptatt av å gjøre fakta og erfaring tilgjengelig for våre kunder og brukere. Dette gjør oss til en over snittet innovativ kunnskapsbedrift, forteller Mette Shetelig, markedssjef for Dermalogica.

Hun vektlegger at Dermalogica er opptatt av hudhelse, fremfor skjønnhet, og at ingenting er vakrere enn en sunn og frisk hud. De er opptatt av å lære forbrukeren hvordan de på best mulig måte kan ta vare på huden sin gjennom alle livets faser.

-Vi i Dermalogica mener det viktigste er å se sunn og sterk ut. Vi har et helhetlig syn på hud og er opptatt av å bevare det naturlige, fastslår Mette.

Gjør kunnskap til lidenskap

Skintifics visjon er å gjøre kunnskap til lidenskap, og de har en sterk faglig tyngde og prioritet i alt de gjør. Dermalogica er opptatt av å ta samfunnsansvar og er svært bevisste både på hva produktene inneholder og hva de blir pakket i.

-Vi er anerkjent som dyrevennlig av PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) og Leaping Bunny. Alle produktene med unntak av fire er sertifisert veganske og produktene har vært fri for kunstige farger, dufter, parabener og mikroblast helt siden 1986. Ved utgangen av 2020 vil 90 prosent av emballasjen være resirkulerbar eller biologisk nedbrytbare. Mesteparten av emballasjen er allerede bærekraftig, forteller Mette Shetelig.

 

Vil du jobbe for Dermalogica?

Selskapet holder sentralt til i nye og lekre lokaler i Karenslyst Allé 49 på Skøyen i Oslo, og nå er de på jakt etter en produktsjef for Dermalogica Norge. Som produktsjef for Dermalogica, verdens største profesjonelle hudpleieserie, vil du være ansvarlig for utvikling og vedlikehold av merkevaren i Norge. 

-Vi er på jakt etter en nysgjerrig og leken person, gjerne med kommersiell bakgrunn fra for eksempel en større merkevare eller dagligvare. Vi er ute etter en sulten person som har drivkraften til å ta Dermalogica enda et steg videre i samarbeid med vår fagavdeling, sier markedssjefen.

Som produktsjef for Dermalogica Norge vil du blant annet jobbe med markedsanalyse, pressekontakt, merkevarestrategi, utvikling og vedlikehold av kunderelasjoner, analyse og innkjøpsprognoser.

Les mer om stillingen og søk her. Vi behandler søknadene fortløpende så vi oppfordrer deg til å søke snarest.