– CRM skal være hjertet i Lindorff

Som spydspiss i markedet for kreditttjenester vil Lindorff Norge utfordre det etablerte for å optimalisere sine kundereiser. – Vår ambisjon er å sette nye standarder for digital kundebetjening, sier Janne Helland Solberg, markedssjef i Lindorff Norge.

I takt med samfunnet gjennomgår markedet for kredittjenester raske endringer. Lindorff skaper morgendagens løsninger og satser på digital kundekommunikasjon som henger sammen med den digitale transformasjonen vi er inne i.

-Vi er ledende i vår bransje fordi vi har en uttalt strategi om å tiltrekke og utvikle de dyktigste medarbeiderne. Vi har en unik innsikt som legger grunnlaget for å lage gode løsninger for våre kunder. Vi har som ambisjon å sette nye standarder innen digital kundebetjening og kundereiser. CRM skal være hjertet i Lindorff, sier Janne Helland Solberg, markedssjef i Lindorff Norge.

-Vi trenger en person som tør å utfordre

For at Lindorff skal lykkes med å øke kundeverdi og lønnsomhet er de avhengig av sterk satsing på forretningsutvikling og innovasjon.  Selskapet begynte nylig å bruke CRM-systemet Salesforce, og nå er de på jakt etter en person som kan utnytte potensialet i systemet og sette standarden for den videre CRM-reisen.

-Vi er et stort internasjonalt selskap i sterk vekst og har behov for et system som favner behovene i mange land. Salesforce er et veldig godt system som passer våre behov. Vi ser etter en som kan sette standarden og optimalisere CRM-systemet i Lindorff Norge. Det er viktig at dette er en person som tør å utfordre det etablerte og som ser potensialet i kundesegmentet, sier Helland Solberg.

Fokus på kompetanseutvikling og lav turnover

Å ta vare på kundene er et viktig fokus, men Lindorff er også opptatt av å ta vare på egne ansatte og deres utviklingsmuligheter.

-Noe av det kuleste med vårt selskap er all den gode kompetansen de ansatte sitter på. Det er også spennende å få jobbe for mange ulike kunder og oppdragsgivere. Vi får en unik innsikt i ulike bransjer, og spiller en viktig rolle for kunden, spesielt i den digitale transformasjonen som skjer i markedet nå. En typisk hverdag hos oss er aldri lik. Hos oss jobber vi tverrfaglig med salg, marked og forretningsutvikling, forteller salgsdirektør Christian Bjølgerud.

Lindorff er kjent som Norges største inkassobyrå, men egentlig gjør selskapet mye mer enn bare inkasso.

-Vår visjon er å lede folk flest og næringslivet til en sunn økonomi. Vi hjelper folk med å finne gode løsninger på deres betalingsutfordringer, samtidig som vi hjelper bedrifter med å redusere risiko, sier Helland Solberg.

Høres dette interessant ut? 

Les mer om stillingen her.